Nu stänger vi kansliet för sommaren och tar semester. Vi är tillbaka igen måndagen den 3 augusti.
Vi önskar alla en riktigt härlig sommar och ser fram emot att ses igen efter ledigheten!
Vid brådskande ärenden kontaktar du Jimmy på jimmy.gymnastik@varbergsgif.se