Avgifter för 2023/2024

Medlemsavgift

Medlemskapet i föreningen är obligatoriskt för samtliga som tränar i föreningen. Medlemskapet betalas varje år på höstterminens faktura eller vid nystart i föreningen. Medlemskapet kostar 200 kr/verksamhetsår.

Träningsavgift

Familjegymnastik     650 kr (45 min)

1 h                            850 kr
1,5 h                         950 kr
3 h                          1200 kr
3,25-3,5 h               1300 kr
4 h                          1500 kr

4,5 h                       1600 kr
6,5                          1900 kr
7,5                          2100 kr

>8 h                       2300 kr

Vuxentrupp             1000 kr

Motion                     550 kr
Senior                      500 kr

Försäkring/licensavgift
Alla medlemmar i Varbergs GIF Gymnastik är försäkrade via Pensum.
  • Bas: Kostnadsfri - Försäkringen gäller vid all gymnastikträning för barn, ungdomar och motionärer, samt vid resa till och från sådana aktiviteter och ingår i träningsavgiften.
  • Träning: 150:-/år - Försäkringen är en del av träningslicensen. Den är obligatorisk för alla gymnaster som utför fria rotationer runt tväraxeln (oavsett redskap) eller överslag och kullerbytta på trampett.
  • Tävling: 180:-/år - Försäkringen är en del av tävlingslicensen. Den är obligatorisk för alla gymnaster som deltar på tävling med gymnaster från annan klubb.

Betalande förturskö

100 kr betalas vid anmälan till kön och sedan igen i januari för följande kalenderår om man vill stå kvar i kön. Vi kan dessvärre inte garantera plats i någon grupp, men erbjuder som alternativ för att få information om lediga platser när de uppstår.

Administrativ avgift

För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr. Detta för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. Samtidigt får du som medlem tillgång till vår medlemsapp där du kan hitta all information om ditt barns träning. Appen hämtas här: Appstore (iOS) och Google Play (Android).

Guldsponsorer
Arrangemang