Följ oss på Instagram @varbergsgifgymnastik

Varbergsklassen: PM2 utskickat
2024-01-12 15:00

Nu fortsätter förberedelserna inför 4-5 maj då det är dags igen. Ni kan läsa mer på tävlingssidan och under dess Dokument.

Välkomna!

JSM-final för första gången - topp 8
2023-12-13 13:48
Foto Lukas Knutsson @lk_portfolio

Terminens sista tävling gick av stapeln i Ängelholm. Lila gruppen ställde upp på sitt andra JSM (15-18 år) och tog sig vidare till final. Ännu en gång skriver föreningen historia då det var första gången. Grattis tjejer till topp 8 i Sverige!

Silver OCH brons på Riksfyran
2023-12-03 13:44

Aldrig någonsin har TVÅ Varbergslag tagit sig till final på en rikstävling. Nu gjorde Röd 0509 och Röd 1011 det. Och inte nog med att de tog sig till final, de knep dessutom två av pallplatserna! Helt makalöst tävlar på Riksfyran Dam 13-16 år i Göteborg under helgen. Så roligt, stort grattis och så roligt ni haft det tillsammans.

Brons på Rikstvåan
2023-11-26 13:36

Vår äldsta tävlingsgrupp försvarade sin pallplats ännu en gång på Rikstvåan Dam 13 år och äldre. Målet var inte att försvara guldet utan att testa nya varv inför kommande JSM i december, summerat således en strålande insats av tjejerna.

Stort tack
2023-11-12 20:00

Stort tack alla gymnaster, ledare, domare, funktionärer och publik för en fantastisk tävlingshelg. All info om tävlingen finns kvar på tävlingssidan ett tag till och vill du lämna feedback på vårt arrangemang är du välkommen att göra det här. Resultat skickas ut i efterhand till respektive förening.

Varmt välkomna tillbaka 4-5 maj 2024 (vecka 18) till nästa Varbergsklassen.